Darmowa dostawa od 150,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Najczęściej zadawane pytania

Spis tematyczny

 

Działalność i funkcjonowanie sklepu:

- Czy założenie konta obliguje mnie do zamówienia produktów?

- Czy jest możliwy zakup roślin bezpośrednio w siedzibie firmy?

- Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia w inny sposób niż samodzielnie poprzez sklep?

- Czy konieczne jest zakładanie konta?

- Pod jaką postacią sprzedawane są oferowane rośliny?

- W jaki sposób pakowane są zamawiane produkty?

- Czy produkty umieszczone w koszyku znikną z niego po zamknięciu strony?

- Czy istnieje możliwość sprawdzenia historii moich poprzednich zamówień?

- Czy jest dostępny katalog produktów w formie papierowej?

- Co zyskuję składając zamówienie przedsezonowe?

 

Przed złożeniem zamówienia:

- Zapomniałem/am hasła i/lub loginu – czy muszę zakładać nowe konto?

- W jaki sposób mogę samodzielnie złożyć zamówienie?

- Posiadam kod rabatowy – jak go mogę wykorzystać?

- Posiadam bon towarowy – jak go mogę wykorzystać?

- Posiadam aktywne saldo – w jaki sposób mogę je wykorzystać?

- Posiadam voucher zakupiony na jednym z portali zakupów grupowych – w jaki sposób mam go użyć?

- Otrzymałem/am kartę stałego klienta – jak mogę ją aktywować?

- Czy wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne?

- Czy jest możliwe wysłanie zamówienia na inny adres niż podany przy zakładaniu konta, np. na adres miejsca pracy?

- Za pośrednictwem jakiej firmy kurierskiej moje zamówienie zostanie wysłane?

- Dlaczego zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich, a nie tańszej Poczty Polskiej?

- W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

- Chcę złożyć zamówienie przedsezonowe - kiedy zostanie ono zrealizowane?

- Chcę złożyć zamówienie – jak długo muszę czekać na jego realizację?

- Chciałbym/chciałabym odebrać zamówienie osobiście – czy jest to możliwe?

- Dlaczego chcąc odebrać zamówienie osobiście muszę je najpierw opłacić?

- Będę mieć więcej niż jedno niezrealizowane zamówienie – czy mogę je połączyć ze sobą?

- Czy jest możliwość wysłania zamówienia na konkretny dzień i godzinę?

- Mieszkam w małej wsi / miejscowości – czy dostarczenie zamówienia będzie możliwe?

- Czy jest możliwość zakupu na raty?

- Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

- Czy dokument zakupu / fakturę mogę otrzymać oddzielnie za każdy z produktów znajdujących się w zamówieniu?

- Czy jest możliwość wysłania zamówienia poza granice Polski?

 

Po złożeniu zamówienia:

- Czy zostanę poinformowany/a o aktualnym stanie realizacji mojego zamówienia? Jeżeli tak to w jaki sposób?

- Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

- Dlaczego po wprowadzaniu na stronie firmy kurierskiej otrzymanego w e-mailu numeru przesyłki, ukazuje się informacja o jego błędzie?

- Kurier nie kontaktował się ze mną i nie zastał mnie pod wskazanym adresem. Co mogę teraz zrobić?

- Zgubiłem/am dokument zakupu – jak mogę go ponownie pobrać?

- Chcę złożyć reklamację – w jaki sposób mogę to zrobić?

 

Inne:

- Dlaczego elementy graficzne na stronie sklepu są nieczytelne?

 

 

 

Czy założenie konta obliguje mnie do zamówienia produktów?

 

Samo posiadanie konta nie jest równoznaczne z koniecznością dokonania zakupu. Na życzenie klienta wszelkie podane przez niego dane teleadresowe mogą być wykasowane z bazy sklepu.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Zapomniałem/am hasła i/lub loginu – czy muszę zakładać nowe konto?

 

Nie. Wystarczy skorzystać z opcji „przypomnij hasło” znajdującej się tuż koło miejsca logowania się na głównej stronie sklepu.

 

1) Będąc na głównej stronie sklepu należy kliknąć "Przypomnij hasło".

 

 

2) Następnie należy podać swój login lub pełen adres e-mail (np. jan@kowalski.pl) podawany podczas rejestracji

w sklepie.

 


3) Po wprowadzeniu loginu lub adresu e-mail należy zaakceptować operację poprzez naciśnięcie przycisku "Przypomnij

hasło".

 

4) W przeciągu kilku minut na podany adres e-mail powinna przyjść automatycznie wygenerowana wiadomość

zawierająca zarówno login jak i hasło.

 

Jeżeli nie jesteś w stanie przypomnieć sobie loginu ani adresu e-mail lub też nie możesz odebrać wiadomości, prosimy o kontakt telefoniczny (22) 612 01 91 lub wysłanie e-maila w tej sprawie na adres info@cebule.pl.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 


 

 

W jaki sposób mogę samodzielnie złożyć zamówienie?

 

Do samodzielnego złożenia zamówienia zalecane jest posiadanie konta w sklepie Cebule.pl - jednakże nie jest ono niezbędne. Składanie zamówienie należy rozpocząć od „zbierania” produktów.

 

1) Interesujące nas produkty należy dodać do koszyka z listy produktów danej kategorii lub bezpośrednio z karty danego produktu wybierając jednocześnie ilość opakowań.

 

Lista produktów

 

Karta produktu

 

 

 

2) Na samej górze strony, po prawej stronie, na bieżąco jest aktualizowana ilość oraz łączna kwota produktów znajdujących się w koszyku. Jednocześnie chcąc złożyć zamówienie wystarczy kliknąć w dowolne miejsce tego elementu aby przejść od procesu składania zamówienia.

 

 

 

 

3) Samo składanie zamówienia dzieli się na 4 etapy. W pierwszym etapie widać zestawienie wszystkich produktów znajdujących się w koszyku.

 

 

 

4) Drugi etap wiąże się wybraniem odpowiedniej formy płatności. To można wykorzystać posiadany bon rabatowy.

 

 

 

5) Przedostatni etap jest pewnego rodzaju podsumowaniem zamówienia. Istnieje jeszcze możliwość zmiany adresu dostawy lub zamieszczenie uwag dla kuriera bądź osoby realizującej zamówienie.

 

 

 

6) Ostatni etap jest potwierdzeniem poprawnego złożenia zamówienia. Od tej chwili zamówienie będzie także widoczne w zakładce "Sprawdź status przesyłki".

 

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwy zakup roślin bezpośrednio w siedzibie firmy?

 

Niestety ale nie. Firma Cebule.pl zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedażą wysyłkową, a co za tym idzie nie oferuje sprzedaży na miejscu. Istnieje jednak możliwość osobistego odbioru zamówienia. W tym celu prosimy o zapoznanie się z zasadami odbioru osobistego zamówionych produktów.

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia w inny sposób niż samodzielnie poprzez sklep?

 

Tak. Oferujemy możliwość złożenia zamówienia na 5 różnych sposobów. Wybranie innej metody niż on-line, wiąże się z założeniem przez obsługę sklepu indywidualnego konta, o ile klient takowego już nie posiada. Równocześnie poza danymi bilingowymi, konieczne jest przygotowanie listy zamawianych produktów zawierającej nazwy odmian i/lub kod produktu.

 

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy konieczne jest zakładanie konta?

 

Nie. Po przejściu do listy produktów znajdujących się w koszyku i następnie kliknięciu na przycisk odpowiadający za rozpoczęcie procesu składania zamówienia, istnieje możliwość złożenia zamówienia bez posiadania konta. Brak konta nie oznacza jednak braku konieczności zapoznania się i zaakceptowania regulaminu sklepu Cebule.pl. Jednocześnie udostępniamy możliwość szybkiego założenia konta poprzez posiadane już konto Google lub na Facebooku.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Pod jaką postacią sprzedawane są oferowane rośliny?

 

Główną ofertą sklepu Cebule.pl stanowią rośliny sprzedawane pod postacią cebulek i kłączy kwiatowych. Dodatkowo oferowane są także sadzonki doniczkowe niektórych roślin, które stanowią jedynie część oferty. Wszystkie oferowane rośliny posiadają odpowiednie oznaczenie informujące o tym pod jaką postacią są sprzedawane.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

W jaki sposób pakowane są zamawiane produkty?

 

Aby utrzymać wysoką jakość cebul, pakowane są one w foliowe torebki posiadające niewielką perforację - dzięki temu możliwe jest zachowanie cyrkulacji powietrza wewnątrz opakowania. O ile odmiany tego wymagają (głównie w przypadku kłączy i bulw) pakowane są także w opakowania całkowicie szczelne. Razem z rośliną umieszczany jest w niej wilgotny torf - to dzięki niemu podziemna część rośliny nie wysycha i zachowuje pełną świeżość. Jednocześnie na każdym foliowym opakowaniu, niezależnie od ilości znajdujących się w nim sztuk rośliny, widnieją wszystkie niezbędne informacje, dotyczące danej rośliny, jak: nazwa, wielkość czy kolor kwiatostanu. W celu zapewnienia najwyższej jakości, a zarazem zmniejszenia do minimum możliwości popsucia się cebulek, do wysyłki zakupionych przez klientów produktów stosowane są specjalnie wzmacniane opakowania kartonowe - z podwójnego, falistego kartonu oraz specjalistyczny styropianowy wypełniacz, którego zadaniem jest unieruchomienie znajdujących się w paczce produktów.

 

Na stronie głównej sklepu, w zakładce Jakość, znajdują się zdjęcia zarówno opakowań produktów jak i kartonów, w których rośliny są wysyłane do klientów.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy produkty umieszczone w koszyku znikną z niego po zamknięciu strony?

 

Zostaną najpierw zapamiętane na pewien okres czasu, a następnie znikną. Okres ten jest względy i wynika z indywidualnych ustawień używanej przeglądarki internetowej. Z reguły jest to okres kilku dni.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy istnieje możliwość sprawdzenia historii moich poprzednich zamówień?

 

Tak. Po zalogowaniu się na swoje konto możliwy jest pogląd pełnej historii zamówień.

 

1) Klikamy "Twoje konto".

 


 

2) Następnie wchodzimy w „Zrealizowane zamówienia”.

 

 

3) Spośród wyświetlonej listy istnieje możliwość odszukania i podglądu interesującego nas zmówienia poprzez kliknięcie w „więcej…”. Historia obejmuje między innymi kwotę poszczególnych zamówień, zamawiane odmiany oraz ich ilości jak i adres dostarczenia. Na liście znajdują się zarówno zamówienia zrealizowane jak i te, które zostały anulowane.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest dostępny katalog produktów w formie papierowej?

 

 

Pełna oferta dostępna jest tylko i wyłącznie na stronie sklepu Cebule.pl lub w formie elektronicznego katalogu.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Co zyskuję składając zamówienie przedsezonowe?

 

  • większy wybór – wszystkie produkty są dostępne
  • zamawiane produkty są wysyłane w pierwszej kolejności
  • istnieje możliwość zamówienia praktycznie dowolnej ilości sztuk roślin
  • dodatkowe rabaty

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Posiadam kod rabatowy – jak go mogę wykorzystać?

 

Aby użyć posiadany kod rabatowy, w pierwszej kolejności należy dodać do koszyka wybrane produkty, a następnie kliknąć w otrzymany link aktywujący rabat. Rabat zostanie automatycznie naliczony i widoczny będzie w koszyku zakupowym.

Drugim sposobem jest wpisanie kodu na stronie www.cebule.pl/code

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 

 


 

 

Posiadam bon towarowy – jak go mogę wykorzystać?

 

Podczas składania zamówienia, na etapie wybierania formy płatności, należy wybrać „Bon towarowy”. Następnie w przeznaczonym do tego miejscu należy wprowadzić numer posiadanego bonu towarowego. Po zaakceptowaniu, w podsumowaniu całego zamówienia, ostateczna wartość zamówienia będzie pomniejszona o wartość wprowadzonego bonu.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Posiadam aktywne saldo – w jaki sposób mogę je wykorzystać?

 

Posiadane saldo automatycznie jest uwzględniane podczas składania zamówienia pomniejszając kwotę do zapłaty. Wysokość salda oraz różnica wynikającą z jego uwzględnienia jest widoczna w trzecim kroku składanie zamówienia.

 

Uwaga! Saldo przypisane jest do danego konta i nie ma możliwości jego przenoszenia.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Posiadam voucher zakupiony na jednym z portali zakupów grupowych – w jaki sposób mam go użyć?

 

Aby wykorzystać zakupiony voucher, po wcześniejszym wybraniu produktów i dodaniu ich do koszyka, należy wyświetlić zawartość zamówienia – ikona koszyka umieszczona jest w górny prawym rogu sklepu. Tuż pod listą produktów widnieje miejsce przeznaczone do wprowadzenia kodu rabatowego/vouchera. Następnie kliknąć w otrzymany link aktywujący voucher - system sam pomniejszy cenę o wartość vouchera. 

Drugim sposobem jest wpisane kodu na stronie www.cebule.pl/code

 

Uwaga! Należy zwrócić szczególną uwagę podczas wprowadzania kodu - szczególnie na "literówki" oraz na ewentualne dodatkowe spacje pojawiające się podczas kopiowania kodu.

 

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Otrzymałem/am kartę stałego klienta – jak mogę ją aktywować?

 

Otrzymaną kartę stałego klienta należy aktywować poprzez zalogowanie się za jej pośrednictwem na swoje konto. W miejscu przeznaczonym na wpisanie loginu należy wprowadzić nr karty stałego klienta oraz analogicznie w miejscu hasła należy wprowadzić jej kod pin. Jest to czynność jednorazowa, po której przyznany rabat na stałe jest przypisany do konta. Następne logowania mogą się obywać przy użyciu loginu oraz hasła utworzonego podczas zakładania konta.

 

Uwaga! Rabat przypisany jest do konkretnego konta, a nie osoby. W chwili założenia nowego konta na identyczne dane bilingowe oraz złożenia zamówienia, rabat nie zostanie uwzględniony.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy wszystkie produkty widoczne na stronie są dostępne?

 

Produkty niedostępne w danym sezonie posiadają odpowiednio widoczne oznaczenie. 

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwe wysłanie zamówienia na inny adres niż podany przy zakładaniu konta, np. na adres miejsca pracy?

 

Tak, jest to możliwe. Podczas składania zamówienia (klikając na koszyk koszyk ), w trzecim kroku, istnieje możliwość zmiany adresu zarówno dostawy jak i danych bilingowych (znajdujących się na paragonie / FV).

 

1) Należy kliknąć na przycisk "Zmień punkt dostawy".

 

 

2) Następnie na "Dodaj nowy adres".

 


 

3) Wypełniamy wolne miejsca nowymi danymi wysyłki i potwierdzamy przyciskiem "Zapisz adres".

 

 

4) Na koniec ponownie sprawdzamy poprawność adresu dostawy.

 

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Za pośrednictwem jakiej firmy kurierskiej moje zamówienie zostanie wysłane?

 

Nie jest naszym celem narzucanie klientom tylko i wyłącznie jednego sposobu dostarczenia zamówienia. Wychodzimy z założenia, iż każdy z nas posiada lepsze lub gorsze subiektywne odczucia odnośnie danej firmy kurierskiej. Warto mieć zatem możliwość wyboru. Oferujemy dostarczenie zamawianych produktów za pośrednictwem trzech różnych firm – dwóch kurierskich oraz jednej umożliwiającej odbiór zamawianej przesyłki w dogodnym momencie, 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu w tzw. paczkomatach. Do wyboru oferujemy znane i doceniane na polskim rynku firmy kurierskie: DHL oraz DPD. Koszt wysyłki niezależnie od wybranej firmy kurierskiej jest niezmienny. Trzecią firmą, będącą pewnego rodzaju alternatywną zarówno pod względem sposobu dostarczenia przesyłki jak i kosztów, jest firma InPost oferująca samodzielny odbiór przesyłki w dowolnie wybranym czasie.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Dlaczego zamówienia są wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich, a nie tańszej Poczty Polskiej?

 

Niezależnie od wielkości i wartości zamówienia oraz wybranej formy płatności wysyłka jest realizowana za pośrednictwem czołowych na rynku firm kurierskich. Dzięki takiej współpracy, przesyłki docierają do klientów z reguły już następnego dnia roboczego. Poza szybkością realizacji zamówień minimalizuje się także w ten sposób okres przebywania cebulek kwiatowych, w nie do końca odpowiednich dla nich warunkach, co naturalnie w znaczny sposób ogranicza możliwość popsucia się ich. Dodatkowo dzięki informatyzacji firm kurierskich, zarówno klienci, jak i nadawca mogą na bieżąco kontrolować stan realizacji przesyłek. Naturalnie, wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej byłaby pozornie tańsza, jednakże pomimo wieloletniej historii i wprowadzanych modernizacji, jej funkcjonowanie nadal pozostawia wiele do życzenia - okres doręczenia przesyłek może trwać nawet kilka dni. Niemniej jednak, poza usługami firm kurierskich, oferujemy także możliwość wysłania zamówień za pośrednictwem firmy InPost, która stanowi atrakcyjną alternatywę w stosunku do Poczty Polskiej.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

W jaki sposób mogę opłacić swoje zamówienie?

 

Zamówienie można opłacić w dwojaki sposób:

 

  • „Płatność przy odbiorze” oznacza, że płatność za zamówione produkty będzie konieczna w momencie doręczenia przesyłki przez kuriera.

 

  • „Płatność przed wysyłką” oznacza, że należy opłacić zamówienie jeszcze przed fizyczną dostawą towaru (w przeciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia). Płatność można dokonać za pośrednictwem tradycyjnego przelewu (poczta, bank, Internet) lub też za pośrednictwem tzw. szybkich transakcji pieniężnych.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Chcę złożyć zamówienie przedsezonowe - kiedy zostanie ono zrealizowane?

 

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami odnośnie zamówień przedsezonowych.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Chcę złożyć zamówienie – jak długo muszę czekać na jego realizację?

 

Zamówienie nie mające statusu przedsezonowego jest realizowane z reguły w przeciągu 1-2 dni roboczych od chwili jego „wpłynięcia” do systemu. Dokładny czas realizacji zamówienia (poszczególnych produktów) widoczny jest w karcie każdego produktu i w zależności od produktu może się różnić.

 

Uwaga! W przypadku wybrania formy płatności „przedpłata” okres realizacji zamówienia liczony jest od chwili zaksięgowania płatności w systemie.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Chciałbym/chciałabym odebrać zamówienie osobiście – czy jest to możliwe?

 

Tak. Odbiór osobisty towaru jest możliwy niemniej jednak jedynie po uprzednim złożeniu i opłaceniu zamówienia oraz umówieniu terminu odbioru. Jednocześnie przypominamy, iż ze względu na charakterystykę działalności firmy (brak możliwości kupna produktów bezpośrednio w siedzibie firmy) płatność gotówką/kartą płatniczą na miejscu nie jest możliwa. Zobacz co należy dokładnie zrobić aby odebrać zamówienie osobiście.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Dlaczego chcąc odebrać zamówienie osobiście muszę je najpierw opłacić?

 

Firma Cebule.pl zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedażą wysyłkową i nie realizuje sprzedaży detalicznej na miejscu. Z tego też powodu firma nie jest wyposażona w kasy fiskalnej ani terminale płatnicze, a co za tym idzie nie ma możliwości przyjęcia wpłaty bezpośrednio od klientów odbierających zamawiane produkty.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Będę mieć więcej niż jedno niezrealizowane zamówienie – czy mogę je połączyć ze sobą?

 

Naturalnie istnieje taka możliwość o ile wszystkie zamówienia zostaną złożone z tego samego konta, będą mały taką samą formę płatności oraz adres dostawy. Niestety ale połączenie zamówień jest możliwe tylko i wyłącznie przez obsługę sklepu. W tym celu prosimy o kontakt z obsługą sklepu lub zamieszczenie informacji w uwagach dla osoby realizującej zamówienie.

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy zostanę poinformowany/a o aktualnym stanie realizacji mojego zamówienia? Jeżeli tak to w jaki sposób?

 

Wszelkie informacje odnośnie etapu realizacji zamówienia są wysyłane za pośrednictwem automatycznie wygenerowanych wiadomości e-mail. Jednocześnie z chwilą wysłania zamówienia (przyznania statusu „wysłane”) wraz z informacją o zrealizowanym zamówieniu zamieszczony jest także numer listu przewozowego – dzięki niemu możliwe jest śledzenie przesyłki poprzez stronę firmy kurierskiej.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwość wysłania zamówienia na konkretny dzień i godzinę?

 

Istnieje możliwość wysłania zamówienia, tak aby zostało dostarczone konkretnego dnia (dni robocze). Niestety ale nie ma możliwości dodatkowo określenia dokładnej godziny doręczenia. Niemniej jednak mamy możliwość zamieszczenia w uwagach da kuriera przedziału czasowego w jakim mogą Państwo odebrać przesyłkę. Wszelkie informacje odnośnie godzin i dni dostarczenia prosimy umieszczać w uwagach dla osoby realizującej zamówienie.

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwość wysłania zamówienia poza granice Polski?

 

Swoją ofertę kierujemy przede wszystkim do klientów zamieszkujących na terytorium Polski. Jednakże na życzenie klienta jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia wysyłając je do innego państwa znajdującego się w Unii Europejskiej. Aby jednak zrealizować takie zamówienie oraz ustalić koszt dostawy, konieczny jest kontakt z obsługą sklepu. Warunki realizacji zamówień zagranicznych są ustalane indywidualnie dla każdego zamówienia.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Mieszkam w małej wsi / miejscowości – czy dostarczenie zamówienia będzie możliwe?

 

Dzięki realizacji zamówień za pośrednictwem czołowych na rynku firm jesteśmy w stanie dostarczyć dowolną ilość przesyłek w dowolne miejsce na terenie Polski, począwszy od dużych aglomeracji miejskich, a skończywszy na wsiach mieszczących się na uboczu.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwość zakupu na raty?

 

Niestety ale na chwilę obecną nie oferujemy zakupów na raty.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

 

Tak. Podczas składania zamówienia, w 3 kroku, jest możliwość zaznaczenia chęci otrzymania FV. Warto upewnić się czy wszystkie dane bilingowe są poprawne oraz czy został wprowadzony NIP i nazwa firmy.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Czy dokument zakupu / fakturę mogę otrzymać oddzielnie za każdy z produktów znajdujących się w zamówieniu?

 

Nie. Do każdego zamówienia możliwe jest wystawienie tylko i wyłącznie jednego dokumentu zakupu / FV obejmującego wszystkie produkty z danego zamówienia.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

 

 

1) Po zalogowaniu się na własne konto należy kliknąć „Bieżące" w sekcji Zamówienia.

 


 

2) Zostanie wyświetlona aktualna lista zamówień, które nie zostały jeszcze zrealizowane. W kolumnie Status możesz sprawdzić aktualny status Twojego zamówienia. Po kliknięciu „zobacz” możliwy jest podgląd bardziej szczegółowych informacji dotyczących zamówienia.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Dlaczego po wprowadzaniu na stronie firmy kurierskiej otrzymanego w e-mailu numeru przesyłki ukazuje się informacja o jego błędzie?

 

Informacje odnośnie przesyłki pojawiają się na stronie firmy kurierskiej z pewnym opóźnieniem (dopiero w chwili gdy przesyłka trafi na magazyn). Z reguły informacje są widoczne na stronie jeszcze tego samego dnia co nadanie przesyłki, około godziny 19:00.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Kurier nie kontaktował się ze mną i nie zastał mnie pod wskazanym adresem. Co mogę teraz zrobić?

 

Kurier w przypadku niezastania nikogo pod wskazanym adresem, ma obowiązek pozostawienia awizo informującego o wizycie. Ponowienie dostarczenia przesyłki odbywa się z reguły następnego dnia roboczego. W razie wątpliwości dotyczących dostarczenia przesyłki prosimy o kontakt telefoniczny (22) 612 01 91  lub wysłanie e-maila w tej sprawie na adres info@cebule.pl.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Zgubiłem/am dokument zakupu – jak mogę go ponownie pobrać?

 

Wszystkie dokumenty zakupu / FV można pobrać będąc zalogowanym na swoim koncie.

 

1) Należy wejść w listę ustawień konta poprzez kliknięcie w „Twoje konto”.



 

2) Następnie w „Zrealizowane”.

 

 

3) Po wyświetleniu się historii zamówień wybieramy interesują nas pozycję poprzez kliknięcie w „Zobacz…”. Otworzy się zestawienie konkretnego zamówienia, gdzie poza informacjami dotyczącymi zamawianych produktów, ich ilości, danych wysyłki czy kwoty zamówienia, istnieje możliwość ściągnięcia na swój komputer dokumentu zakupu / FV w formacie pliku PDF.

 


 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Chcę złożyć reklamację – w jaki sposób mogę to zrobić?

 

Po zalogowaniu się w sklepie złożenie reklamacji możliwe poprzez formularz zgłoszeniowy. Jednocześnie przypominamy, że reklamację można złożyć także poprzez telefoniczny kontakt z obsługą klienta, mailowo pod adresem reklamacja@cebule.pl lub listownie.

 

1) Należy kliknąć w "Dodaj reklamację".

 


 

2) Po kliknięciu „Dodaj reklamację” należy wypełnić formularz reklamacyjny opisując reklamowany produkt.

 

3) Jeżeli reklamacja dotyczy popsutych lub uszkodzonych fizycznie roślin, konieczne jest przesłanie zdjęć reklamowanych cebulek na adres e-mailowy: reklamacja@cebule.pl podając w tytule e-maila numer reklamacji.

 

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


 

 

Dlaczego elementy graficzne na stronie sklepu są nieczytelne?

 

Strona sklepu co pewien czas jest modernizowana, zarówno pod względem graficznym jak i jej funkcjonalności. Zapewniamy poprawne funkcjonowanie sklepu we wszystkich dostępnych na rynku przeglądarkach internetowych w ich najnowszym wydaniu. Jeżeli strona nie działa poprawnie, szczególnie jeżeli chodzi o wyświetlane elementy graficzne, prosimy w pierwszej kolejności zaktualizować swoją przeglądarkę internetową do najnowszej, stabilnej wersji – w 99% rozwiązuje to problemy związane z niepoprawnym wyświetlaniem się strony.

 

Powrót do spisu tematycznego ↑

 

 


pixel